“Syntegra” poslovni softver firmama olakšava poslovanje

Kompletno vođenje maloprodaje, izdavanje fiskalnih računa, sve oko blagajne i dnevnog pazara, firme već osam godina mogu da vode preko poslovnog softveaskog rešenja “Syntegra” koje je napravila firma “SVM ujedinjena softverska rešenja”. Jedna od prednosti koju sa sobom nosi ovaj softver je što svi rezultati maloprodajnog segmenta biznisa ne moraju više ručno da se evidentiraju u programu MS Dynamics Nav. U daljem tekstu pročitajte koje su i druge prednosti koje nudi ovaj poslovni softver, akko funkcioniše pa razmislite da li i vama može olakšati poslovanje.

 

“Syntegra” poslovni softver rame uz rame sa “Majkrosoftovim” “Nav-om”

 

Da bi firmama skratile svakodnevno vođenje maloprodajne radnje, “SVM Ujedinjena poslovna rešenja” povezale su svoje softversko rešenje “Syntegra” s Majrosoftovim “Dynamics Nav” programom.

 

Svetsko i naše

 

- U centrali, gde rade menadžeri, nalazi se svetski poznato i nadaleko čuveno "Majkrosoftovo" softversko rešenje "Nav". Mi smo napravili integraciju tog programa i našeg rešenja koje predstavlja poslovni softver “Syntegra” – pričaju programeri firme “SVM Ujedinjena poslovna rešenja”.

 

Kako se dopunjuju "Syntegra" i "Nav"?

 

- Oba programa služe za vođenje poslovanja, a i jedan i drugi zastupamo mi SVM-ovci. Poslovni softver “Syntegra” je domaće softversko rešenje, mi smo ga napravili, a Nav je svetski priznato Majkrosoftovo rešenje. Međutim, standardni Nav nema modul “maloprodaja” u sebi, jer se fiskalni zakoni u raznim zemljama razlikuju. Ogromna kompanija poput Majkrosofta ne bavi se tim stvarima, i zato smo mi pronašli softver koji će to da premosti - objašnjavaju programeri iz “SVM Ujedinjenih poslovnih rešenja”.

 

Šta sve može poslovni softver "Syntegra"?

 

- Kroz Syntegru se vodi maloprodaja, izdaju fiskalni računi, polaže blagajna i dnevni pazar, a onda se to sve ubacuje automatski u Nav. To znači da menadžeri u Nav-u mogu da vide sve rezultate maloprodajnog segmenta biznisa, a to ne mora ručno da se evidentira kroz Nav, što je super prednost – dodaju “SVM Ujedinjena poslovna rešenja”.

 

Integracija Syntegra – Microsoft Dynamics Nav je dvosmerna

 

- Prednost ovog softvera je takođe i ta što sve prodavnice koje koriste “Syntegru” svaki dan dobijaju podatke iz “Nav”-a o novim cenama i prijemnice robe. Proces ide i u drugom smeru, pa tako preko “Syntegre” prodavnice u “Nav” šalju podatke o tome šta su prodale – navode “SVM Ujedinjena poslovna rešenja”.

 

Firme koje koriste "NAV" koriste "Syntegru" osam godina

 

Kako kažu “SVM Ujedinjena poslovna rešenja, poslovni softver “Syntegra” se kao maloprodajni modul NAV-a trenutno nalazi u desetak firmi po Srbiji, a očekuju da će brzo početi masovno da se koristi, čim se uvide sve prednosti ovog softvera.

Komentari (0)

Trenutno nema komentara na ovu temu ...

Ostavi komentar

Molimo vas da pravilno unesete prikazanu reč.