Ako se firma bavi trgovačkom ili proizvodnom delatnošću, u organizaciji informacionih i radnih procesa u firmi, često se nailazi na sledeće probleme:
SVM - ujedinjena poslovna rešenja, firma sa višegodišnjim iskustvom u vođenju poslovnih knjiga koje obuhvataju robno i materijalno knjigovodstvo vam nudi sledeće usluge :
U slučaju da se gorenavedena situacija delimično odnosi i na Vašu firmu, pružamo mogućnost da vam baš mi vodimo robno i materijalno knjigovodstvo. Ova usluga je uobičajena za klijente u razvoju, ili klijente koji posluju sa velikim brojem artikala u svom prodajnom asortimanu. Da bi promene bile ažurne, neophodna je dobra organizacija protoka informacija, u čemu imamo prilično iskustva. U velikoj meri, uspešna je saradnja ako je uspešna primopredaja dokumenata koji su od značaja za robno i materijalno knjigovodstvo.
Prednosti koje ćete uvideti tokom saradnje sa našom firmom
- Organizovani informacioni procesi
- Organizacija procesa rada
- Optimalnije zalihe
- Bolje upravljanje nabavkom
- Lakše izvođenje popisa
Zbog stručnosti i iskustva naših zaposlenih
Zbog naše informisanosti koju redovno, u pisanoj formi, prenosimo i na Vas
Zbog kvaliteta usluga kojeg osiguravamo kontrolom našeg rada i naše posvećenosti klijentu
Zbog primene savremenih tehnologija poslovanja komuniciranja s ciljem uštede vremena
Zbog primene ujedinjenih poslovnih rešenja, radi brzog protoka informacija.
Cena za ove usluge pre svega zavisi od toga da li koristite naš poslovni softver ili ne jer samim tim se značajno umanjuje posao prekucavanja podataka u informacioni sistem od strane knjigovodstva . Cena takođe zavisi od broja ulaznih i izlaznih faktura, Takođe na cenu može da utiče i to da li se firma bavi spoljnom trgovinom, broja maloprodajnih objekata itd. Naravno, cena usluge zavisi i od toga da li je potencijalno preduzeće korisnik još nekih od naših usluga iz paketa ujedinjenih poslovnih rešenja , u kom slučaju se pravi poseban aranžman u zavisnosti od odabranih usluga.