Knjigovodstvene usluge

Knjigovodstvene usluge

 

finansijsko savetovanje

Poslovnim partnerima nudimo knjigovodstvene i druge usluge prilagođene njihovim potrebama. Svi partneri mogu da biraju iz seta standardnih ili pak dodatnih usluga. SVM Beograd vam nudi sledeće knjigovodstvene usluge:


1. Standardne knjigovodstvene usluge

 

  • Izrada kalkulacija maloprodaje i veleprodaje
  • Knjiženje kalkulacije maloprodaje i veleprodaje u finansijskom knjigovodstvu
  • Izrada KEP knjige
  • knjigovodstvene uslugeIzrada platnog prometa
  • Blagajna
  • Vođenje knjige ulaznih i izlaznih faktura (KPR i KIR)
  • Obračun PDV-a i podnošenje poreske prijave (uz POPDV)
  • Obračun plata, poreza i doprinosa
  • Popis, amortizacija i prevrednovanje osnovnih sredstava
  • Izrada završnog obračuna
  • Izrada periodičnih izveštaja

 

2. Posebne knjigovodstvene usluge i izveštaji

 

  • knjigovodstvene uslugeAnalitička evidencija salda, konta, listinge otvorenih stavki
  • Analiza poslovanja
  • Izrada predloga racionalizacije ostalih postupaka povezanih sa računovodstvom
  • Vođenje računovodstva po radnim jedinicama i projektima
  • Ocena boniteta Vaših kupaca
  • Poslovni planovi i studije izvodljivosti
  • Priprema izveštaja i dokumentacije za dobijanje kredita i pozajmica
  • Finansijska analiza i racio analiza
  • Procena vrednosti preduzeća i opreme
  • Sudska finansijska veštačenja

 

Na koji način radimo

 

Razgovor i analiza potreba klijenta

 

  • Kroz razgovor sa klijentima dolazimo do informacija o njihovim potrebama i željama kako bi zajedničkim snagama (timski) ustanovili naj optimalnije procese prikupljanja, obrade i analize dokumentacije i podataka
  • Ustanovljavanje načina dostupnosti podataka
  • Analiza zahteva i potreba klijenta za specifičnim izveštajima
  • Proces knjigovodstvenih usluga uslovljava: oblik organizovanja klijenta,vlasnička struktura, veličina društva, količina dokumentacije i podataka, mesto obrade podataka

 

Dogovor razmene dokumentacije

 

  • Dogovaranje obaveza korisnika usluga
  • Dogovaranje obaveza SVM Rešenja
  • Dogovaranje roka dostave dokumentacije i izveštaja na relaciji: Klijent – SVM Rešenja – Klijent, (2 do 3 dana od dana nastanka promene)

 

Odgovornosti i ispravnost dokumentacije

 

  • Klijent odgovara za izradu i likvidaturu (overena od klijenta)
  • Klijent proverava i odgovara za ispravnost i zakonitost poslovnih promena iskazanih u dostavljenoj dokumentaciji (zakon o PDV-u)
  • SVM Rešenja, odgovara za pravilno i ažurno knjiženje poslovnih promena i izradu izveštaja a sve u skladu sa zakonom propisanim uslovima vođenja poslovnih knjiga i izrade izveštaja
  • Obaveza SVM Rešenja Beograd je učešće u inspekcijskoj kontroli na zahtev inspekcijskog organa

Komentari (10)

Aleksandar Kovačević on 01.02.2019 21:15

Dobro vece. Imam autoprevoznicku radnju i pausalac sam sa knjigovodjom. Tj. Prosto knjigovodstvo. I interesuje me je mogu sada od februara, marta da se prebacim skroz na pausal.i ako moze, dali vasa firma radi to..
Pozdrav.

Odgovori

SVM Support on 02.02.2019 08:49

@Aleksandar Kovačević,
Naša firma se bavi ovakvim uslužnim delatnostima.
Međutim, od februara ne možete da se prebacite na prosto knjigovodstvo za poslovnu 2019. godinu. Možete ukoliko vam je promet u kalendarskoj godini ispod 6 miliona dinara to učiniti negde u periodu između 15. i 30. novembra ove godine, uz dokaze da je promet niži od 6 miliona dinara i popunjavanje odgovarajuće dokumentacije. Tada možete aplicirati da u sledećoj poslovnoj godini, dakle od 2020. godine budete paušalno oporezovani.


Aleksandra on 28.03.2019 13:01

2012 je osnovana agenija iz oblasti usluga u IT. Samo je otvorena u APRu. Nikada nije radila zbolg licnih okolnosti, niti je izdat nijedan racun. Iz poreske nikada nista nisam dobila, nije otvoren bankovni racun za ganciju i nije podnet poreskoj. U poreskoj je status agencije: privremeno ukinut. Sta ja dugujem poreskoj, i sta treba da uradim ako bih sad htela da krenem sa radom agencije?

Odgovori

SVM SUPPORT on 28.03.2019 16:13

@Aleksandra,

Trebalo bi da ste dobili od poreske barem PIB.
Niste precizirali da li ste se prijavili kao paušalac ili ne. Ako se niste posebno prijavili kao paušalac, onda ste bili u obavezi da podnesete prijavu za akontaciono mesečno utvrđivanje poreza. Ako vas poreska nije za to kontaktirala, onda verovatno da ništa ni ne dugujete poreskoj.
Da bi ste sad počeli da radite, treba da se odlučite za knjigovodstvenu agenciju, koja bi proverila eventualna zaduženja po poreskim karticama i na osnovu toga posavetovala za dalje korake. Takođe, trebalo bi da otvorite račun kod poslovne banke, a po vašem nahođenju napravite i pečat.
I možete da krenete da radite :) !

Aleksandra on 28.03.2019 16:39

Hvala puno na odgovoru,
Da imam PIB. U poreskoj stoji da agencija nikada nije bila u sistemu PDVa, u da je status privremeno ukinut.
Za ostalo iskreno ne secam se. Znam da nikada nista nisam podnosila poreskoj, da nema ni racuna bankovnog otvorenog. Jedno sam agenciju otvorila u APRu. Iskreno I zaboravila na to jer plan o poslu nije uspeo a ja sam nakon toga bila van zemlje. Sad me strah od mogucih obaveza na koje sam zaboravila.
Zato me interesuje vase misljenje, a ja bih u svakom slucaju dosla do vas I zatrazila vasu pomoc.

Odgovori

SVM SUPPORT on 28.03.2019 19:01

@Aleksandra,

Obično je u pitanju samooporezivanje. Ovo znači da ste sami u obavezi da obračunate i prijavite neki porez, i onda da ga platite. Ako to ne radite, poreska bi trebalo da to kontroliše. Oni su vas obeležili kao privremeno ukinute. Ovo verovatno znači da vam je oduzet PIB tj. da ne biste ni mogli da poslujete. Međutim, da bi se to otkrilo, potrebno je da ili sami to vidite odlaskom kod službenika, ali savetujemo da to radi neko ko ima više iskustva sa njima, tj. neki knjigovođa ili poreski savetnik.
Morate prethodno da mu date poresko punomoćje, da bi isti mogao sve proveriti.

Dragica on 10.04.2019 23:24

Poštovani,

imam maloprodajni objekat i promet ostvarujem putem gotovine,čekova,kartica i bezgotovinske fakture kupaca,te me interesuje da li sam u obavezi da pdv ubračunat u pazaru moram da razvstavam na konta za gotovinu, čekove,kartice i fakture kupaca ili mogu da ga rasknjižim samo na 470 i 471?

Hvala vam na savetu

Odgovori

SVM SUPPORT on 16.04.2019 00:14

@Dragice,
Shodno Pravilniku o kontnom okviru za privredna društva, zadruge i preduzetnike, imate definisanu sintetiku na 3 cifre, i to:
470 - PDV obaveza za promet po fakturama po opštoj stopi
471 - PDV obaveza za promet po fakturama po posebnoj stopi
476 - PDV obaveza za promet po osnovu prodaje za gotovinu.

Po našem mišljenju, iz ovoga sledi:
1) fakture kupaca za bezgotovinska plaćanja: 470 - opšta stopa i 471 - posebna stopa.
2) gotovina, ček i kartica: 476. Praktično bi bilo i ovde razdvojiti (iako ne vidimo obavezu iz kontnog okvira) na 4760 - opšta stopa i 4761 - posebna stopa, iz razloga slaganja POPDV obrasca sa periodičnim izveštajem iz fiskalne kase.

Љиљана Jevtic on 15.08.2019 10:38

Поштовани када предузетник сипа гориво на бензинској пумпи и плати готовином (кешом) и за то добије фискални рачун и готовински рачун који гласи на име предузетника који је сипао гориво , на који конто је то дужна пупма да прокњижи?
Односно ако је предузетник изгубио рачуне како да докажено да је сипано на одређеној пумпи за тог предузетника?

Унапред хвала,
С поштовањем

Odgovori

SVM SUPPORT on 22.08.2019 01:53

@Ljiljana Jevtić,
pošto je u pitanju gotovina, benzinska pumpa evidentira promet na klasi gotovina i gotovinski ekvivalenti, trenutno konto klase 24.
Ako je gotovinski račun izdat ručno, trebalo bi da postoji kopija na pumpi. Ako je izdat sa računara i traženo je da se upišu podaci pre štampe, onda taj račun postoji u bazi podataka kod izdavaoca računa.

Ostavi komentar

Molimo vas da pravilno unesete prikazanu reč.

Zadovoljni Korisnici