Knjigovodstveni program za e-poslovanje MiniMax

 

Unapredite svoje poslovanje uz knjigovodstveni program miniMAX

 

SAOP miniMAX je najjednostavniji knjigovodstveni program za efikasno upravljanje poslovanjem mikro i malih preduzeća. Brojna pojednostavljenja i automatizmi smanjuju obim unosa podataka i ubrzavaju obavljanje računovodstvenih procesa.
Većina standardnih računovodstvenih obračuna i izveštaja se izvode jednim klikom na dugme. Svi podaci, kao i poslovna dokumentacija, čuvaju se na jednom mestu. Ovim dobijate neuporedivo više vremena koje možete da iskoristite kako za povećanje broja klijenata tako i za efikasnije pružanje savetodavnih usluga.

 

Knjigovodstveni program SAOP miniMAX je pregledan i prilagođen korisniku, zato ga možete koristiti posle dvočasovne obuke. Ugrađena uputstva i odlična korisnička podrška dovoljni su da se eventualne greške ili problemi u radu sa programom brzo reše.

 

Želite da smanjite operativne troškove u radu?

 

Sa resursima kojima raspolažete obavite mnogo više operativnog rada u znatno kraćem vremenu.

 

Želite da imate nadzor nad svojim poslovanjem?

 

U svakom trenutku i sa bilo kog mesta upravljate svojim poslovanjem.

 

Želite da dodatno zaradite?

 

Kroz plasman programa za knjigovodstvo i poslovanje miniMax ostvarite odlične prodajne provizije.

 

Zašto se već 13.000 korisnika odlučilo za knjigovodstveni program miniMAX?


Knjigovodstveni program miniMAX je jednostavan za korišćenje, možete početi da ga koristite odmah nakon besplatne prezentacije.

Računovođi i preduzetniku omogućava 100% međusobnu usklađenost. Direktan pregled nad celokupnim poslovanjem omogućen je i preduzetniku i knjigovođi, bez obzira da li je on interno u preduzeću ili je to knjigovodstvena agencija.

Maksimalno skraćuje vreme unosa knjigovodstvenih podataka. Zaboravite ručno kontiranje, sva knjiženja su automatska. Zaboravite ručno prepisivanje podataka sa NBS. Obrasci i izveštaji se u miniMAX-u prave automatski.

Za nadogradnje programa brinemo mi. U toku noći, mi ažuriramo obračunske podatke. Zakonska ažuriranja ne naplaćujemo, osim toga Vaše podatke dnevno arhiviramo po sistemu najmodernijih bezbednosnih mehanizama.

Knjigovodstveni program miniMAX Vam je putem interneta na raspolaganju 24h na dan, sa bilo kog mesta (iz kancelarije, od kuće, za hitne slučajeve čak i na godišnjem odmoru...)

 

Knjigovodstveni program miniMAX - prednosti za računovođe:

 

  • Automatsko knjiženje izdatih računa i putnih naloga;
  • Automatska izrada izveštaja za državne ustanove;
  • Efikasno upravljanje finansijskim tokovima;
  • Ušteda vremena za pravljenje izveštaja i obaveštavanje klijenata;
  • Povezano praćenje prihoda i troškova, uključujući amortizaciju, prihode od kapitala, troškove rada i vrednost zaliha;
  • Automatska priprema podataka za izradu zaključnih izveštaja;
  • Neposredna izrada godišnjih bilansa i iskazivanje poslovne uspešnosti;
  • Izvoz poslovne dokumentacije i izveštaja u PDF-u za slanje e-mejlom;
  • Automatska usklađenost programa sa zakonodavstvom.

 

Knjigovodstveni program miniMAX - prednosti za preduzeća:

 

  • Direktan pristup poslovnim informacijama preko Interneta sa bilo kog mesta, bilo kada;
  • Sami birate uređaj sa kojeg pristupate informacijama (iPAD, notebook, tablet ili PC računar);
  • Unapred spremni brzi izveštaji o prihodima i troškovima;
  • Brzo obavljanje rutinskih zadataka (izdavanje računa, priprema putnih i radnih naloga);
  • Jednostavno dobijanje detaljnih podataka iz poslovanja bez posredovanja računovođe;
  • Elektronsko poslovanje sa računovodstvenom agencijom, koje dodatno snižava troškove i štedi vreme;
  • Najviši nivo integrisane bezbednosti sprečava gubitak ili zloupotrebu podataka;
  • Automatska nadogradnja programa sa novim mogućnostima;
  • Fiksna mesečna naknada bez skrivenih troškova.


Pored knjigovodstvenog programa Minimax mogu Vam biti interesantni i:

 

ERP rešenje SVM Syntegra

 

ERP rešenje SVM Syntegra je sveobuhvatno rešenje za upravljanje svim poslovnim procesima i resursima preduzeća koje je razvila firma SVM rešenja. Ovo poslovno rešenje sada koristi veliki broj naših partnera. Detaljnije se možete informisati na stranici poslovni softver SVM Syntegra

 

ERP sistem - SAOP iCenter

 

ERP sistem - SAOP iCenter je softversko rešenje slovenačke firme SAOP. To je poslovni program predviđen za vođenje poslovanja pre svega za velika preduzeća, ali ga koriste i manje firme. Sada ga koristi preko 25 000 korisnika. Više o SAOP i Center možete pročitati na sledećem linku.

 

Microsoft Nav Express

 

Microsoft Nav Express je savremeno ERP rešenje koje je od stranie Microsofta razvijeno za potrebe malih i srednjih preduzeća. Rešenje je prilagođeno potrebama domaćeg tržišta i usklađeno sa lokalnim zakonodavstvom. Više o Nav Expressu možete čitati na posebnoj stranici.

 

Smanjenje potrebe za štampom dokumenata, razmenom papirne dokumentacije, čestim odlascima do knjigovođe, državnih i poreskih institucija ali i brža obrada poslovnih informacija, dostupnost sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme, bezbednost podataka na najvišem nivou… samo su neki od razloga zbog kojih se sve više preduzeća odlučuje na prelazak na ovakve Cloud poslovne aplikacije. Izostajanje velikih inicijalnih ulaganja i izražavanje najma korišćenja aplikacije kroz mesečne operativne troškove dodatno stimuliše korisnike da lakše prihvate primenu ovakve savremene tehnologije.

 

Knjigovodstveni program miniMAX možete probati već danas, potpuno besplatno, registrujući se na sledećem linku: Probajte miniMAX – 1 mesec besplatno

 

Više o samom programu za knjigovodstvo miniMax pročitajte na zvaničnoj stranici programa MiniMax.

Komentari (0)

Trenutno nema komentara na ovu temu ...

Ostavi komentar

Molimo vas da pravilno unesete prikazanu reč.

Zadovoljni Korisnici