Kako poboljšati poslovni softver i njegovu prodaju

Obzirom da je Srbija relativno malo i nerazvijeno tržište za proizvođače i prodavce poslovnog softvera, nije lako pronaći nove korisnike. Predstavnicima preduzeća potrebno je objasniti ne samo da im je u poslovanju potreban poslovni softver, već kako će oni videti mogućnost napretka svog preduzeća upotrebom poslovnog softvera.

 

Gledano iz ugla privrednika, poslovni softver nije baš uvek intuitivan i lak za korišćenje. Neka rešenja jednostavno ne odgovaraju potrebama korisnika u punoj meri. Činjenica je da proizvođač poslovnog softvera mora da bude izuzetno dobro upoznat sa svim potrebama biznisa, jer samo tako softver može imati sve neophodne funkcionalnosti povezane u jedan sistem. Samo neko ko iznutra poznaje sve elemente biznisa može da kreira program koji će odgovoriti na pravi način svim zahtevima.

 

Za dobijanje novih i zadržavanje postojećih korisnika softvera neophodno je neprestano pratiti njihove reakcije i sugestije. Poslovni softver koji vrlo retko (npr. jednom godišnje) ima svoje nove verzije ne šalje utisak da je njegovim kreatorima stalo da unaprede zadovoljstvo korisnika.

 

Težite jednostavnosti

 

Pre svega, poslovni softver će koristiti ljudi koji nisu programeri, a u velikom broju slučajeva će koristiti ljudi sa tek osnovnim znanjem rada na računaru. Zato poslovni program mora biti krajnje jednostavan za upotrebu i potpuno intuitivan. Poslovni softver mora da dozvoli korisniku da se bavi svojim poslom, a ne izučavanjem programa.
Besplatna opcija i više paketa

 

Preporučljivo je da korisnicima ponudite da besplatno koriste vaš program, ali da u tom slučaju besplatno korišćenje bude vremenski ograničeno ili ograničeno na samo neke funkcionalnosti. Ovime „kupujete“ korisnika, jer on može da kroz praktičan rad testira vaš poslovni program i verovatno će preći na plaćenu verziju ukoliko bude zadovoljan funkcionalnostima koje vaš program pruža.

 

Obzirom na to da poslovni program može da ima ogroman broj funkcija, a da se preduzeća razlikuju kako po veličini, tako i po delatnosti, potrebno je da svoju ponudu prilagodite tim razlikama. Tako za mali biznis je preporučljivo da poslovni program ima samo osnovne funkcionalnosti, te da se insistira na jednostavnim informacionim procesima, kojih nema u poslovnim procesima koji su potrebni za administriranje poslova u velikoj kompaniji. Zato je pošteno vlasniku malog biznisa ponuditi program sa jednostavnim funkcionalnostima, ali onim koje im „završavaju posao“ a pritom sa cenom prilagođenom tim mogućnostima.

 

Ostanite u kontaktu

 

Povratne informacije o programu od korisnika su od izuzetnog značaja. Zapravo tek na taj način možemo da znamo koja rešenja su odrađena dobro, a koja treba popraviti ili dodati. Ukoliko sa novom unapređenom verzijom reagujete brzo, korisnik će ceniti što je njegova sugestija uvažena i neće biti potrebe da menja poslovni program.

 

Poslovne softvere naše knjigovodstvene agencije možete pogledati na ovoj stranici.

Komentari (0)

Trenutno nema komentara na ovu temu ...

Ostavi komentar

Molimo vas da pravilno unesete prikazanu reč.