logo

SR
  • Srpski
  • English
  • Proizvodi i usluge
  • Blog
  • Vesti
  • Reference
  • O preduzeću
  • Kontakt
  • Početna
  • Knjigovodstvene usluge
    • Standardne knjigovodstvene usluge
      • Osnivanje preduzeća
      • Glavna knjiga
      • Vođenje knjiga primljenih i izdatih računa (KPR i KIR)
      • Obračun PDV-a
      • Analitičke evidencije, dugovanja i potraživanja komitenata
      • Izrada i podnošenje prijava i odjava
      • Robno knjigovodstvo
      • Maloprodaja - knjigovodstvene usluge
      • Izrada kalkulacija veleprodaje i maloprodaje
      • Izrada KEP
      • Izrada platnog prometa
      • Blagajna
      • Obračun zarada
      • Obračun ostalih ličnih primanja
      • Evidencija osnovnih sredstava
      • Obračun kamata
      • Izrada periodičnih izveštaja
      • Izrada završnog obračuna
    • Posebne usluge i izveštaji
      • Vodjenje računovodstva po analitikama
      • Finansijska analiza poslovanja
      • Ocena boniteta i racio analiza
      • Izrada biznis plana i studije izvodljivosti
      • Priprema dokumentacije za dobijanje kredita
      • Procena vrednosti preduzeća i opreme
      • Sudska ekonomska veštačenja
  • Programi za poslovanje
    • ERP SVera
    • SAOP iCenter
    • SAOP miniMAX
    • Microsoft Dynamics Nav Express
  • Ujedinjena poslovna rešenja
    • Poresko savetovanje
    • Finansijsko savetovanje
    • Hardver i umrežavanje
    • Licenciranje softvera
    • Besplatan internet sajt
  • Uputstva
    • Tekstualna uputstva
    • Video uputstva
  • Download
  • Pitajte za cenu
    • Cenovnik knjigovodstvenih usluga
    • Poslovni softver - cenovnik
  • Proizvodi i usluge
  • Blog
  • Vesti
  • Reference
  • O preduzeću
  • Kontakt

Kako poboljšati poslovni softver i njegovu prodaju

  • Početna
  • Blog
  • Kako poboljšati poslovni softver i njegovu prodaju

Kako poboljšati poslovni softver i njegovu prodaju

09.02.2015 Komentari: 0

Obzirom da je Srbija relativno malo i nerazvijeno tržište za proizvođače i prodavce poslovnog softvera, nije lako pronaći nove korisnike. Predstavnicima preduzeća potrebno je objasniti ne samo da im je u poslovanju potreban poslovni softver, već kako će oni videti mogućnost napretka svog preduzeća upotrebom poslovnog softvera.

 

Gledano iz ugla privrednika, poslovni softver nije baš uvek intuitivan i lak za korišćenje. Neka rešenja jednostavno ne odgovaraju potrebama korisnika u punoj meri. Činjenica je da proizvođač poslovnog softvera mora da bude izuzetno dobro upoznat sa svim potrebama biznisa, jer samo tako softver može imati sve neophodne funkcionalnosti povezane u jedan sistem. Samo neko ko iznutra poznaje sve elemente biznisa može da kreira program koji će odgovoriti na pravi način svim zahtevima.

 

Za dobijanje novih i zadržavanje postojećih korisnika softvera neophodno je neprestano pratiti njihove reakcije i sugestije. Poslovni softver koji vrlo retko (npr. jednom godišnje) ima svoje nove verzije ne šalje utisak da je njegovim kreatorima stalo da unaprede zadovoljstvo korisnika.

 

Težite jednostavnosti

 

Pre svega, poslovni softver će koristiti ljudi koji nisu programeri, a u velikom broju slučajeva će koristiti ljudi sa tek osnovnim znanjem rada na računaru. Zato poslovni program mora biti krajnje jednostavan za upotrebu i potpuno intuitivan. Poslovni softver mora da dozvoli korisniku da se bavi svojim poslom, a ne izučavanjem programa.
Besplatna opcija i više paketa

 

Preporučljivo je da korisnicima ponudite da besplatno koriste vaš program, ali da u tom slučaju besplatno korišćenje bude vremenski ograničeno ili ograničeno na samo neke funkcionalnosti. Ovime „kupujete“ korisnika, jer on može da kroz praktičan rad testira vaš poslovni program i verovatno će preći na plaćenu verziju ukoliko bude zadovoljan funkcionalnostima koje vaš program pruža.

 

Obzirom na to da poslovni program može da ima ogroman broj funkcija, a da se preduzeća razlikuju kako po veličini, tako i po delatnosti, potrebno je da svoju ponudu prilagodite tim razlikama. Tako za mali biznis je preporučljivo da poslovni program ima samo osnovne funkcionalnosti, te da se insistira na jednostavnim informacionim procesima, kojih nema u poslovnim procesima koji su potrebni za administriranje poslova u velikoj kompaniji. Zato je pošteno vlasniku malog biznisa ponuditi program sa jednostavnim funkcionalnostima, ali onim koje im „završavaju posao“ a pritom sa cenom prilagođenom tim mogućnostima.

 

Ostanite u kontaktu

 

Povratne informacije o programu od korisnika su od izuzetnog značaja. Zapravo tek na taj način možemo da znamo koja rešenja su odrađena dobro, a koja treba popraviti ili dodati. Ukoliko sa novom unapređenom verzijom reagujete brzo, korisnik će ceniti što je njegova sugestija uvažena i neće biti potrebe da menja poslovni program.

 

Poslovne softvere naše knjigovodstvene agencije možete pogledati na ovoj stranici.

Komentari(0)
Ostavi komentar
Otkaži odgovor

Blog

  • Blog
  • Vesti
  • Obaveštenja
  • Intervjui
  • Knjigovodstvene agencije
  • Studije slučajeva
  • SVM u medijima
  • Povezani Članci
  • Izbor tima za implem…
    21.08.2015
  • Četiri saveta za izb…
    07.07.2015
  • Kad je vreme da se p…
    29.06.2015
  • Zastupljenost, predn…
    05.06.2015
knjigovodstvene usluge logo
  • Početna
  • Knjigovodstvene usluge
  • Programi za poslovanje
  • Ujedinjena poslovna rešenja
  • Uputstva
  • Download
  • Pitajte za cenu
  • Proizvodi i usluge
  • Blog
  • Vesti
  • Reference
  • O preduzeću
  • Kontakt

PRIJAVITE SE NA NAŠE VESTI

KONTAKTIRAJTE NAS

ADRESA:
Antifašističke borbe 24/17
11070 Novi Beograd

TEL:
+381 11 428-1618
+381 60 6476-109


E-MAIL: 
office@svera.rs

Delatnost rada: Knjigovodstvene usluge Poslovni softveri Izrada biznis plana Knjigovodstvena agencija ERP rešenja Finansijsko savetovanje Poresko savetovanje Knjigovodstvene agencije Izrada završnog računa Knjigovodstvo Agencija za knjigovodstvo Vodjenje knjiga Poslovni program Obračun PDV-a Cene knjigovodstvenih usluga Procena vrednosti preduzeća Računovodstvene usluge Otvaranje firme

 

SEO i internet marketing by Wbsdigital