Poslovni program “Syntegra” koji je napravila firma “SVM ujedinjena softverska rešenja”, a koriste ga firme za kompletno vođenje maloprodaje, izdavanje fiskalnih računa, poslove oko blagajne i dnevnog pazara – sada je dublje integrisan sa svetski priznatim Majkrosoftovim rešenjem - “Dynamics Nav”.
„Syntegra“ je napredovala u integraciji sa popularnim „Nav“-om. Za konkretne detalje možete kontaktirati prodajni tim SVM-a, tako što ćete, na primer, poslati pitanje na mejl adresu sasa.stojanovic@svmresenja.com. U novoj verziji, omogućene su sve poslastice koje omogućavaju uspešnije upravljanje informacijama:
-Da se replikacija podataka iz prodajnih objekata ka centralnoj „Nav“ bazi radi automatski „online“
-Da se radi sa eskontovanim čekovima i da se te informacije šalju automatski u „Nav“
-Omogućena je takozvana Sindikalna prodaja, tj. prodaja preko sindikata, a to je jedinstvena usluga koji ostali poslovni programi za vođenje knjiga nemaju.
-Akcijske cene su postale nezavisnije i robusnije. Ranije je postojao jedinstveni cenovnik, a iz „Nav“-a su diktirane akcije. Po novom, unapređenom rešenju, omogućeno je i prodavnicama da kreiraju akcije, u skladu za Zakonom o zaštiti potrošača i Zakonom o trgovini.
Jedna od prednosti koju sa sobom nosi ovaj softver je što svi rezultati maloprodajnog segmenta biznisa ne moraju više ručno da se evidentiraju u programu “MS Dynamics Nav”. Da bi firmama skratile svakodnevno vođenje maloprodajne radnje, “SVM Ujedinjena poslovna rešenja” povezale su svoje softversko rešenje “Syntegra” s Majrosoftovim “Dynamics Nav” programom.
Oba programa služe za vođenje poslovanja, a i jedan i drugi zastupamo mi - SVM-ovci. Poslovni softver “Syntegra” je domaće softversko rešenje, mi smo ga napravili, a “Nav” je svetski priznato “Majkrosoftovo” rešenje. Međutim, standardni “Nav” nema modul “maloprodaja” u sebi, jer se fiskalni zakoni u raznim zemljama razlikuju. Ogromna kompanija poput “Majkrosofta” ne bavi se tim stvarima, i zato smo mi pronašli softver koji će to da premosti.
“SVM Ujedinjena poslovna rešenja” vas podsećaju da je i pre uvođenja dodatnih usluga kroz “Syntegru” mogla da se vodi maloprodaja, izdaju fiskalni računi, polaže blagajna i dnevni pazar, a onda se to sve ubacuje automatski u “Nav”. To znači da menadžeri u “Nav”-u mogu da vide sve rezultate maloprodajnog segmenta biznisa, a to ne mora ručno da se evidentira kroz Nav, što je super prednost.
“SVM Ujedinjena poslovna rešenja”, kao knjigovodstvena agencija koja brine o potrebama svojih klijenata, ističe i da je prednost ovog softvera i ta što sve prodavnice koje koriste “Syntegru” svaki dan dobijaju podatke iz “Nav”-a o novim cenama i prijemnice robe. Proces ide i u drugom smeru, pa tako preko “Syntegre” prodavnice u “Nav” šalju podatke o tome šta su prodale.
Sada, uz najnovije promene, “Syntegra” će vaše svakodnevno poslovanje učiniti još lakšim.