Knjigovodstvena agencija SVM unapredila poslovni program “Syntegra”

Knjigovodstvena agencija SVM unapredila poslovni program “Syntegra”

 

Poslovni program “Syntegra” koji je napravila firma “SVM ujedinjena softverska rešenja”, a koriste ga firme za kompletno vođenje maloprodaje, izdavanje fiskalnih računa, poslove oko blagajne i dnevnog pazara – sada je dublje integrisan sa svetski priznatim Majkrosoftovim rešenjem - “Dynamics Nav”.

 

Knjigovodstvena agencija SVM vam nudi unapređen poslovni program

 

„Syntegra“ je napredovala u integraciji sa popularnim „Nav“-om. Za konkretne detalje možete kontaktirati prodajni tim SVM-a, tako što ćete, na primer, poslati pitanje na mejl adresu sasa.stojanovic@svmresenja.com. U novoj verziji, omogućene su sve poslastice koje omogućavaju uspešnije upravljanje informacijama:

 

-Da se replikacija podataka iz prodajnih objekata ka centralnoj „Nav“ bazi radi automatski „online“

 

-Da se radi sa eskontovanim čekovima i da se te informacije šalju automatski u „Nav“

 

-Omogućena je takozvana Sindikalna prodaja, tj. prodaja preko sindikata, a to je jedinstvena usluga koji ostali poslovni programi za vođenje knjiga nemaju.

 

-Akcijske cene su postale nezavisnije i robusnije. Ranije je postojao jedinstveni cenovnik, a iz „Nav“-a su diktirane akcije. Po novom, unapređenom rešenju, omogućeno je i prodavnicama da kreiraju akcije, u skladu za Zakonom o zaštiti potrošača i Zakonom o trgovini.

 

"Syntegra" je povezana s Majkrosoftovim softverom "Nav"

 

Jedna od prednosti koju sa sobom nosi ovaj softver je što svi rezultati maloprodajnog segmenta biznisa ne moraju više ručno da se evidentiraju u programu “MS Dynamics Nav”. Da bi firmama skratile svakodnevno vođenje maloprodajne radnje, “SVM Ujedinjena poslovna rešenja” povezale su svoje softversko rešenje “Syntegra” s Majrosoftovim “Dynamics Nav” programom.

 

Oba programa služe za vođenje poslovanja, a i jedan i drugi zastupamo mi - SVM-ovci. Poslovni softver “Syntegra” je domaće softversko rešenje, mi smo ga napravili, a “Nav” je svetski priznato “Majkrosoftovo” rešenje. Međutim, standardni “Nav” nema modul “maloprodaja” u sebi, jer se fiskalni zakoni u raznim zemljama razlikuju. Ogromna kompanija poput “Majkrosofta” ne bavi se tim stvarima, i zato smo mi pronašli softver koji će to da premosti.

 

Knjigovodstvene usluge i "Syntegra"

 

“SVM Ujedinjena poslovna rešenja” vas podsećaju da je i pre uvođenja dodatnih usluga kroz “Syntegru” mogla da se vodi maloprodaja, izdaju fiskalni računi, polaže blagajna i dnevni pazar, a onda se to sve ubacuje automatski u “Nav”. To znači da menadžeri u “Nav”-u mogu da vide sve rezultate maloprodajnog segmenta biznisa, a to ne mora ručno da se evidentira kroz Nav, što je super prednost.

 

“SVM Ujedinjena poslovna rešenja”, kao knjigovodstvena agencija koja brine o potrebama svojih klijenata, ističe i da je prednost ovog softvera i ta što sve prodavnice koje koriste “Syntegru” svaki dan dobijaju podatke iz “Nav”-a o novim cenama i prijemnice robe. Proces ide i u drugom smeru, pa tako preko “Syntegre” prodavnice u “Nav” šalju podatke o tome šta su prodale.

 

Sada, uz najnovije promene, “Syntegra” će vaše svakodnevno poslovanje učiniti još lakšim.

Komentari (0)

Trenutno nema komentara na ovu temu ...

Ostavi komentar

Molimo vas da pravilno unesete prikazanu reč.