Da li Vam je dosta popunjavanja poreskih prijava,odlazaka do poreske uprave, a da pri tome izgubite silno vreme na traženje parkinga,čekanja u redu i povratku u kancelariju? Pruža Vam se mogućnost da samo jednim klikom elektronskim putem rešite ovaj problem i da sebi uštedite novac i što je najbitnije - vreme.
Za rešenje vašeg problema potrebno je da posedujete knjigovodstveni program pomoću kojeg ćete biti u stalnoj komunikacijom sa Poreskom upravom i Centralnim registrom.
MiniMAX je knjigovodstveni program kompanije SAOP čija je svrha da optimizuje poslovanje mikro i malih preduzeća. Ovaj program omogućuje ubrzavanje svih računovodstvenih procesa preko svojih funkcija koje su automatizovane i pojednostavljene čime se smanjuje obim unosa podataka. Knjigovodstveni program miniMAX je user-frendly i moguće ga je koristi nakon kratke ili nikakve obuke.
SVM Ujedinjena poslovna rešenja vam kao knjgovodstvena agencija i sertifikovani partner firme SAOP može pružiti pomoć vezano za knjigovodstveni program miniMAX u vidu obuke za rad u programu, tehničke podrške, objašnjenja na koji način program funkcioniše, kako se korišćenje mesečno vrednuje i obračunava ako budete koristili knjigovodstveni program miniMAX.
Ukoliko želite da smanjite vaše operativne troškove, da imate potpunu kontrolu i nadzor vašeg poslovanja i da pri tome uvećate vaš profit, onda je knjigovodstveni program miniMAX dobro rešenje.
Još je važno istaći da je u toku promotivna akcija koja traje do 31.12.2013 preko koje dobijate kvalifikovani Halcom e-sertifikat koji se koristi za portal e-porezi a sve po uslovom ukoliko do navedenog datuma postanete korisnik knjigovodstvenog programa miniMAX
MILIC LILJANA on 13.04.2020 13:55
Postovani,na koji email i sta sve treba od podataka i obrazaca,da popunim,radi prijavljivanja za ekonomski program preduzetnika,sto sprovodi Vlada Srbije,u vanrednoj situaciji?Ja sam vlasnik Menjacnice u Kraljevu.
OdgovoriSVM SUPPORT on 16.04.2020 06:21
@Milic Ljiljana,
Preduzetnici koji nemaju zaposlene ne popunjavaju ništa. Automatski stiču pravo da koriste fiskalne pogodnosti po Uredbi.
Preduzetnici koji imaju zaposlene, moraju da popune datum 04.01.2021. na PPP-PD obrascu koji se podnosi kad se prijavljuje porez i doprinosi za zarade zaposlenih.
Ivana on 23.04.2020 23:01
Dobro,preduzetnik sam bez zaposlenih,znaci ide automatski,ali na koji racun ce biti uplaceno?
OdgovoriAdmin sajta on 24.04.2020 04:34
@Ivana,
Ako mislite na direktna davanja u visini minimalca, pare ležu na poseban tekući račun koji će se otvoriti van vaše volje automatski. Imaćete 2 tekuća računa jedno 6 meseci.
Ivanović Saša on 15.05.2020 21:09
Zanima me ostao sam bez posla dal imam pravo da podnesem za novčanu naknadu
OdgovoriAdmin sajta on 23.05.2020 06:12
@Ivanović Saša,
Imate pravo da se prijavite na biro za nezaposlena lica i da ostvarite novčanu naknadu u narednih 6 meseci.