Zaposlenje

Trenutno otvorene pozicije u našoj kompaniji

Knjigovođa sa znanjem engleskog jezika - Oglas aktivan do 25.11.2022. godine

 

Kompaniji Svera Solutions doo, priznatoj na tržištu u sVeri poslovnih rešenja i projektovanja informacionih sistema traži nekoga ko voli brojke, i ko bi se oduševio kad mu se sve složi u paru :) ! Tražimo osobu koja je već imala do 2 godine iskustva u knjigovodstvenim poslovima.

Ako razumeš pojmove kao što su: Duguje, Potražuje, Konto i bar jednom si složio/la neku PDV prijavu, hej, pa to je sasvim dovoljno. Ne moraš da budeš teta Nata sa 20 godina iskustva koja šamara sve zakone i puca iz svih poreskih oružja!


Zapamti da pravi tim čine pravi ljudi. U SVeri radi 15+ osoba koje su obično počele sa osnovnim predzanjem, eto tako kao i ti. To ti je ekipa koja brine o poslovanju naših klijenata svakodnevno. Mi zbog tog poverenja i radimo, zbog atmosfere i dolazimo na posao i tako se naša momčad (u suštini - devojčad :) ) razvija i svi rastemo. Kao kad zalivaš redovno cveće, pa ono postane sve bujnije i šarenije.

Tako da....

ako želiš da radiš sa iskusnim ljudima, koji su u našoj firmi izrasli u bele labudove, da učiš i napreduješ u Sveri, ajd čitaj sad lagano:

 

Zašto nam ti trebaš:

 

  • Da se baviš knjiženjima u našem računovodstvenom programu (koji pazi molim te se zove baš SVera
  • Osnovna stvar za koju nam treba pomoć je finansijsko knjigovodstvo (to ti je ono Duguje, Potražuje, izvodi, malo ovaj konto, malo onaj konto, malo da se sve složi i onda ti bude super osećaj!). Mi u principu retko preuzimamo da radimo klijentima i robno knjigovodstvo, ali ako se tako dogovorimo, onda i to moramo da obavimo profesionalno
  • Važno je da si već radio/la obračun PDV-a, da si unosio/la promene sa izvoda banaka i da si unosila ulazne i izlazne račune što za robu, što za usluge
  • Jedino što moraš da imaš na malo naprednijem nivou je znanje engleskog jezika. Ne baš da budeš Šekspir, naravno, ali evo ti kratak test: ako bi mogao/la samostalno da napišeš odgovor na pitanje: Excuse me, how should I fill this payment order ? ili npr. What should I need in order to change the address of my legal entity?, to je stvarno sasvim dovoljno. Nećeš morati ništa da pričaš samostalno na engleskom, samo da odgovaraš pismeno na pitanja naših klijenata na engleskom jeziku. Čak iako ne znaš neke reči, tu je i čika Google, a i ovde nas nekoliko sasvim fino govori i naravno da ćemo ti pomoći. Ali, znaj da nam je ovaj engleski jako važan - odlučujući je. Bolje se prijavi ako više znaš engleskog a manje knjigovodstva, nego obrnuto.
  • Ako si samostalno ili uz pomoć drugih kolega pravio/la završni bilans i još i poreski bilans, to je veeeliki plus
  • E sad nešto što nam pomaže u upravljanju i konstantnom praćenju tvog napretka: unos tvojih nedeljnih aktivnosti po satima
  • Zajedničko praćenje, tumačenje i primena novonastalih propisa iz sfere računovodstva. Sećaš se onih belih labudova: tako ti ustvari raste to prelepo perje :) Imamo posebne frizere koji te na ovim obukama doteruju da se to zaista i ostvari

 

A šta to treba da imaš:

 

  • Stalo nam je da nam je atmosfera u timu vedra. Mi tražimo vedru i veselu osobu, kojoj komunikativnost, strpljenje i ljubaznost pri radu sa klijentima i pri saradnji sa kolegama predstavlja rutinu i zadovoljstvo
  • Ako si odgovorna i lojalna osoba i uz to i timski igrač, hoćeš da pomogneš gde umeš i možeš, to će nam svima biti prioritet kad odlučujemo
  • Mi tražimo organizovanu osobu koja može da odgovori u razumnom roku na zahteve klijenata upućene telefonom i mejlom
  • Cirka 2 godine iskustva u radu na knjigovodstvenim ili administrativnim poslovima koji su uključivali rad sa ulaznim i izlaznim računima i nekakve veze sa obračunom PDV-a
  • Srednje poznavanje MS excela je sjajno ali nije obavezno
  • Solidno poznavanje operativnog sistema Windows
  • Dobra samoorganizacija zadataka po prioritetima (i oko ovoga ćemo ti pomoći, imamo razrađene sisteme za to)
  • 'Nači, ono - nemoj sad da nam zaboraviš: srednji nivo poznavanja engleskog jezika rekosmo je "a must"


Čekaj, čekaj.... Stani, stani...
a šta to ima ta Svera Solutions za mene i gde sam tu ja?

 

SVera voli i gaji porodicu i porodične vrednosti – našu a i tvoju. Rad u Sveri treba da obezbedi preduslove za uživanje i u privatnom životu.

 

SVera voli klizno radno vreme, a ponekad i rad od kuće. Fleksibilni slobodni dani, poslovni sastanak u prirodi, zašto da ne?! Ne, nemamo dress kod ali imamo smajli kod!


Svera voli da sve bude lepo urađeno, zato ko ne zna – pita naše učiteljice (Goca i Nataša su nenametljive, ali uvek spremne da uskoče sa iskusnim savetom)! .


Svera voli da pohvali i to što češće, ona prepoznaje trud i zalaganje. Razvija, vodi i usmerava, pa kvartalno sa Vladislavom zida i gradi.


Svera voli da ima svoj Kaizen minut - raste i veruje da i najsitniji koraci, kada su kontinuirani vode do trajnih poboljšanja. Ona napreduje i zbog tvojih predloga i unapređuje sisteme zajedničkim donošenjem odluka. Zato ne ćuti, ne kuliraj, uključi se i predloži sve što misliš da će goditi tebi i/ili tvom timu. Uglavnom tri puta mesečno imamo kolegijume gde svi te predloge razmatramo i usvajamo one za koje zajednički procenimo da će nam doneti neko poboljšanje ili bar neki mali korak napred.


Svera voli da uvek bira jako pažljivo. Čak i klijente. Zato nam dosta veruju i oslanjaju se na nas i mi dosta verujemo njima. Gajimo prijateljski i profesionalan odnos.


I na kraju, Svera voli svoju pauzu za poslasticu, sveže voće i Sašin vic, dnevnu svetlost i svoju veliku terasu na V spratu sa pogledom na Novi Beograd.


Ako je sve navedeno u sVeri tvojih očekivanja, plus jako je važno da si Vedran / Vedrana i ako si razmišljao/la o promeni posla ili ti se učinilo da je SVERA mesto gde bi mogao/la da radiš neke super stvari, sad je trenutak da nam se javiš. Motiviši nas svojim pismom i prijavom! Piši nam mail na hr@svera.rs. Trebaš nam!
 

 

Knjigovođa medior - OGLAS NIJE TRENUTNO AKTIVAN 

 

 

Važnost oglasa: do 31.05.2021. godine

 

 

Kompaniji Svera Solutions doo, priznatoj na tržištu u SVeri poslovnih rešenja i projektovanja informacionih sistema traži nekoga ko voli brojke, radi kao knjigovođa već duži broj godina i radi to dobro. Tražimo osobu koja je već imala od 2 do 5 godina iskustva u knjigovodstvenim poslovima.

 

Verujemo da Pravi tim čine Pravi ljudi. 15+ stručnjaka, internih i eksternih, koji čine Svera Solutions tim brine o poslovanju naših klijenata svakodnevno. Zaslužili smo njihovo poverenje i zato rastemo. Ako želiš da radiš sa iskusnim ljudima, da učiš i napreduješ u Sveri, čitaj lagano:

 

 

Zašto nam ti trebaš:

 

  •  Da se baviš knjiženjima u nekoliko računovodstvenih programa (Syntegra, miniMAX, iCenter, MS Dynamics NAV...)
  •  Osnovna stvar za koju nam treba pomoć je finansijsko knjigovodstvo
  •  Mi u principu retko preuzimamo da radimo i robno knjigovodstvo, ali ako se tako dogovorimo, onda i to moramo da     obavimo profesionalno
  •  Važno je da si već radio/la obračun PDV-a, obračun zarada i naknada, da si unosio/la promene sa izvoda banaka
  •  Ako si samostalno ili uz pomoć drugih kolega pravio/la završni bilans i još i poreski bilans, to je veeeliki plus
  •  E sad nešto što nam pomaže u upravljanju i poboljšanju: pravljenje izveštaja vezano za tvoje nedeljne aktivnosti   po satima
  •  Zajedničko praćenje, tumačenje i primena novonastalih propisa iz sfere računovodstva


 

A šta to treba da imaš:

 

  •  Mnogo nam je važno što nam je amosfera u timu vedra. Mi tražimo vedru i veselu osobu, kojoj komunikativnost,   strpljenje i ljubaznost pri radu sa klijentima i pri saradnji sa kolegama predstavlja rutinu i zadovoljstvo
  • Ako si odgovorna i lojalna osoba, i uz to i timski igrač, hoćeš da pomogneš gde umeš i možeš, to će nam svima biti   prioritet kad odlučujemo
  • Mi tražimo strpljivu i organizovanu osobu koja može da odgovori u razumnom roku na zahteve klijenata upućene   telefonom i mejlom
  • Minimum višu školu ekonomske struke, a VII stepen je plus
  • Minimum 2 godine, a poželjno 5 godina iskustva u radu na knjigovodstvenim poslovima
  • Poznavanje bruto bilansa po kontima
  • Srednje do napredno poznavanje MS excela
  • Solidno poznavanje operativnog sistema Windows
  • Brzo učenje i primena novih funkcionalnosti i novih zakona
  • Dobra samoorganizacija zadataka po prioritetima
  • Dobro poznavanje engleskog jezika je veliki plus
  • Vozačka dozvola B kategorije je plus
     

 

Stani, stani stani, a šta to ima ta Svera Solutions i gde sam tu ja?


SVera voli i gaji porodicu i porodične vrednosti – našu a i tvoju. Rad u Sveri treba da obezbedi preduslove za uživanje i u privatnom životu.

 

SVera voli klizno vreme, a ponekad i rad od kuće. Fleksibilni slobodni dani, poslovni sastanak u prirodi, zašto da ne?! Ne, nemamo dress kod ali imamo smajli kod!

 

Svera voli da sve bude lepo urađeno, zato ko ne zna – pita učiteljice (Goca i Nataša su nenametljive, ali uvek spremne da uskoče sa iskusnim savetom)! .

 

Svera voli da pohvali i to javno i što češće, ona prepoznaje trud i zalaganje. Razvija, vodi i usmerava, pa kvartalno sa Vladislavom zida i gradi.

 

Svera voli da ima svoj Kaizen minut - raste i veruje da i najsitniji koraci, kada su kontinuirani vode do trajnih poboljšalja. Ona napreduje i zbog tvojih predloga i unapređuje sisteme zajedničkim donošenjem odluka. Zato ne ćuti, nego predloži sve što misliš da će goditi tebi i/ili tvom timu.

 

Ej, znaš šta ima još samo u Sveri ? Ima programera, a ima i jedan Peđa, jedan Aleksandar, jedan Vaso kao i jedna Slađa. To su naši heroji. To je naša tehnička podrška, jer Svera nije samo knjigovodstvena agencija, nego i softverska firma koja proizvodi, distribuira i pruža tehničku podršku za svoj sopstveni softver po imenu Syntegra.

 

Svera voli da uvek bira jako pažljivo. Čak i klijente. Zato nam dosta veruju i oslanjaju se na nas i mi dosta verujemo njima. Gajimo prijateljski i profesionalan odnos.

 

I na kraju, Svera voli svoju pauzu za poslasticu, sveže voće i Sašin vic, dnevnu svetlost i svoju veliku terasu sa pogledom na Novi Beograd.

 

Ako je sve navedeno u Sveri tvojih očekivanja, plus jako je važno da si Vedran – Vedrana i ako si razmišljao/la o promeni posla ili ti se učinilo da je SVERA mesto gde bi mogao/la da radiš neke super stvari, sad je trenutak da nam se javiš. Motiviši nas svojim pismom i prijavom! Piši nam mail na office@svera.rs. Trebaš nam!

 

 

 

 

 

 

 

Pogledajte prethodno otvorene pozicije:

 

 

Administrator tehničke podrške za poslovni program Syntegra - OGLAS NIJE TRENUTNO AKTIVAN


Važnost oglasa: do 05.04.2017. godine

 

Zaduženja:

  • Odgovori na zahteve upućene telefonom ili mejlom vezano za program za vođenje poslovanja i računovodstva Syntegra
  • Instalacija programa Syntegra i pratećeg softvera i hardvera
  • Obuka korisnika za program Syntegra preko telefona i na samoj lokaciji korisnika
  • Podešavanje ponašanja programa Syntegra prema specifičnim zahtevima klijenata
  • Podešavanje operativnog sistema i drajvera zarad veznih funcionalnosti programa
  • Testiranje novih funkcionalnosti programa i vođenje evidencije o testiranju i uočenim greškama i nelogičnostima
  • Pisanje uputstava prema SVM metodologiji
  • Kreiranje lakših izveštaja u programu

 

Potrebna znanja i kvalifikacije:

  • Minimum srednja školska sprema, viša škola ili VII stepen je plus
  • Odlično znanje operativnog sistema svih verzija počev od Windows XP do poslednje aktuelne
  • Napredno poznavanje MS excel 
  • Osnovno znanje MS Access ili jezika SQL je plus
  • Komunikativnost, strpljenje i ljubaznost pri radu sa klijentima
  • Snalažljivost u novoj sredini
  • Organizacija zadataka po prioritetima
  • Dobro poznavanje engleskog jezika je veliki plus
  • Vozačka kategorija B je plus
  • Poznavanje hardvera je plus

Ukoliko ste zainteresovani, šaljite vašu biografiju na office@svmresenja.com sa naslovom "Prijava za posao administratora tehničke podrške".

 

 

 

 

Pogledajte prethodno otvorene pozicije:

 

Knjigovođa junior - OGLAS NIJE TRENUTNO AKTIVAN


Važnost oglasa: do 05.01.2017. godine

 

Zaduženja:

 

  • Preuzimanje dokumentacije od klijenata na našoj adresi i po potrebi na adresi klijenata
  • Knjiženje promena u nekoliko računovodstvenih programa (Syntegra, miniMAX, iCenter, MS Dynamics NAV...)
  • Robno knjigovodstvo, finansijsko knjigovodstvo, pogonsko knjigovodstvo, knjigovodstvo maloprodajnih objekata, knjigovodstvo kod ugostiteljskih objekata, obračun PDV, obračun zarada i naknada, blagajne, obračun kamate, unos izvoda banaka, završni bilans i poreski bilans (uz pomoć starijih kolega)
  • Odgovori na zahteve klijenata upućene telefonom i mejlom
  • Vođenje izveštaja vezano za nedeljne aktivnosti
  • Prijava dokumentacije na državnim portalima (npr. ePorezi i CROSO)
  • Zajedničko praćenje, tumačenje i primena novonastalih propisa iz sfere računovodstva

 

Potrebna znanja i kvalifikacije:

  • Minimum viša škola ekonomske struke, VII stepen je plus
  • Minimum godinu dana rada na knjigovodstvenim poslovima
  • Početni nivo uvida u bruto bilans po kontima
  • Solidno poznavanje operativnog sistema svih verzija od Windows XP ka novijem
  • Napredno poznavanje MS excel 
  • Komunikativnost, strpljenje i ljubaznost pri radu sa klijentima
  • Brzo učenje i primena novih funkcionalnosti i novih zakona
  • Dobra samoorganizacija zadataka po prioritetima
  • Dobro poznavanje engleskog jezika je veliki plus
  • Vozačka dozvola B kategorije je plus

Ukoliko ste zainteresovani, šaljite vašu biografiju na office@svmresenja.com sa naslovom "Prijava za posao knjigovođe juniora".

 

 

Komentari (0)

Trenutno nema komentara na ovu temu ...

Ostavi komentar

Molimo vas da pravilno unesete prikazanu reč.

Zadovoljni Korisnici