Robno i materijalno knjigovodstvo

 

Ako se firma bavi trgovačkom ili proizvodnom delatnošću, u organizaciji informacionih i radnih procesa u firmi, često se nailazi na sledeće probleme:

 

  • Ne stižete obaviti sve poslove koje obuhvata robno i materijalno knjigovodstvo,
  • Ne želite da zaposlite nove radnike, a morate da obavite obiman posao
  • Niste sigurni u stanje zaliha u robnom knjigovodstvu
  • Imate problema sa evidentiranjem poslovnih promena u knjigovodstvu materijala i zaliha

 

SVM - ujedinjena poslovna rešenja, firma sa višegodišnjim iskustvom u vođenju poslovnih knjiga koje obuhvataju robno i materijalno knjigovodstvo vam nudi sledeće usluge :

 

  • Organizaciju skladišta,
  • Izradu domaće i devizne kalkulacije,
  • Formiranje nabavnih i prodajnih cena
  • Evidenciju prijemnica,
  • Evidenciju povratnica i serijskih brojeva, te uvid u garancije,
  • Evidenciju reversa po zaduženim licima,
  • Knjiženje otpremnica i izlaznih računa,
  • Dostavnice i skladištenje u magacin gotovih proizvoda,
  • Trebovanje materijala za potrebe proizvodnje i servisiranja,
  • Organizaciju popisa po sektorima i skladištima,
  • Vođenje kartica ulaza i izlaza robe i materijala
  • Razduženje proizvoda po propisanim ili specijalnim normativima
  • Usklađivanje sa finansijskim knjigovodstvom

 

U slučaju da se gorenavedena situacija delimično odnosi i na Vašu firmu, pružamo mogućnost da vam baš mi vodimo robno i materijalno knjigovodstvo. Ova usluga je uobičajena za klijente u razvoju, ili klijente koji posluju sa velikim brojem artikala u svom prodajnom asortimanu. Da bi promene bile ažurne, neophodna je dobra organizacija protoka informacija, u čemu imamo prilično iskustva. U velikoj meri, uspešna je saradnja ako je uspešna primopredaja dokumenata koji su od značaja za robno i materijalno knjigovodstvo.

 

     Prednosti koje ćete uvideti tokom saradnje sa našom firmom

 

  •  Organizovani informacioni procesi
  •  Organizacija procesa rada
  •  Optimalnije zalihe
  •  Bolje upravljanje nabavkom
  •  Lakše izvođenje popisa

 

5 razloga zbog kojih smatramo da možemo da ostvarimo napredak u ovoj oblasti

 

Zbog stručnosti i iskustva naših zaposlenih

Zbog naše informisanosti koju redovno, u pisanoj formi, prenosimo i na Vas

Zbog kvaliteta usluga kojeg osiguravamo kontrolom našeg rada i naše posvećenosti klijentu

Zbog primene savremenih tehnologija poslovanja komuniciranja s ciljem uštede vremena

Zbog primene ujedinjenih poslovnih rešenja, radi brzog protoka informacija.

 

Robno i materijalno knjigovodstvo - cene usluga

 

Cena za ove usluge pre svega zavisi od toga da li koristite naš poslovni softver ili ne jer samim tim se značajno umanjuje posao prekucavanja podataka u informacioni sistem od strane knjigovodstva . Cena takođe zavisi od broja ulaznih i izlaznih faktura, Takođe na cenu može da utiče i to da li se firma bavi spoljnom trgovinom, broja maloprodajnih objekata itd. Naravno, cena usluge zavisi i od toga da li je potencijalno preduzeće korisnik još nekih od naših usluga iz paketa ujedinjenih poslovnih rešenja , u kom slučaju se pravi poseban aranžman u zavisnosti od odabranih usluga.

Komentari (0)

Trenutno nema komentara na ovu temu ...

Ostavi komentar

Molimo vas da pravilno unesete prikazanu reč.

Zadovoljni Korisnici