Programi za poslovanje

Programi za vođenje poslovanja (Poslovni softveri, ERP rešenja, poslovno-informacioni sistemi)

 

Integrisani poslovni programi ( softveri )

 

U savremenom načinu poslovanja kvalitetna informacija - pravovremena i tačna, je osnova uspeha. Kvalitetne informacije nam pruža samo integrisan poslovni informacioni sistem ERP– (eng. Enterprise Resource Planning), koji povezuje pojedinačna funkcionalna područja poslovanja u celinu.

 

ERP koncept razvoja informacionih sistema organizacija podrazumeva razvoj uz potpunu integralnost softverskih aplikacija, odnosno jedno skladište podataka kao zajednički resurs koji dele sve aplikacije. ERP rešenjem se obezbeđuje registrovanje svih poslovnih transakcija u realnom vremenu (tzv. On-Line Transaction Processing), neprekidno skraćenje trajanja poslovnih procesa i njihovo kontinuirano poboljšanje putem reinženjeringa. Posebno značajne osobine ERP rešenja su: fleksibilnost, modularnost, otvorenost, multikorisnički pristup, lakoća korišćenja, efikasnost i efektivnost, konzistentnost i integrisanost podataka.

 

Poslovni programi ( softveri )

 

SVM u svojoj ponudi ima rešenja renomiranih inostranih proizvodjača softvera kao i ERP sistem Syntegra koji je u potpunosti razvijen u našoj kući

 

 

Šta dobijate implementacijom ERP rešenja:

 

Integrisanost i standardizacija:
- Registrovanje svakog relevantnog događaja u ERP rešenju na jednom i samo jednom mestu (informacija postaje dostupna svim poslovnim sektorima).
- Upravljanje: troškovima, profitom, rizikom i performansama poslovanja
- Upravljanje magacinskim poslovanjem
- Kvalitetno izveštavanje
- Skraćenje vremena trajanja svih aktivnosti
- Integracija poslovnih procesa i sistema
- Pojednostavljivanje integracije poslovnih procesa u tehnološku infrastrukturu
- Podrška novim poslovnim strategijama
- Standardizovanje poslovnih procesa u organizaciji

 

Smanjenje troškova održavanja informacionog sistema
- Skalabilnost i prilagodljivost našeg rešenja znači brži odgovor na promene u poslovnom okruženju i manje troškove vezane za doradu sistema ( poslovnih programa )


- Podignut nivo usluga koje se pružaju korisnicima sistema. Sistem se može prilagoditi specifičnim zahtevima kompanije, sve do pojedinačnog korisnika koji može jednostavno da upravlja svojom radnom okolinom i da na taj način dostigne najveću produktivnost. Sva funkcionalnost je dostupna putem mreže, gde je mogu koristiti zaposleni, korisnici, prodavci i partneri


- Izveštaji su koncipirani tako da se iz jednog opšteg može doći do velikog broja izvedenih izveštaja što praktično znači neograničen broj izveštaja u sistemu.


- Lakše i jeftinije održavanje integrisanih sistema.


- Prestanak dupliranja poslova u održavanju sistema

 

Olakšan rad menadžmenta kroz mogućnosti da:
- Precizno definišu cenu proizvoda/usluga.
- Praćenje robe je u realnom vremenu on-line
- Prate koliko je firma pouzdan dobavljač (Prevazilaženje očekivanja kupca).
- Precizno analiziraju troškove.
- Praćenje klijenata na svim nivoima kroz lako dostupne izveštaje.
- Praćenje i analiziranje realizacije planova radi zadovoljenja potreba analize, predviđanja i planiranja.

 

Finansije

- Potpuni finansijski pregled poslovanja firme.
- Usaglašenost sa MRS (Međunarodni računovodstveni standardi).
- Objedinjeni sistem vođenja i praćenja finansijskih i računovodstvenih funkcija.
- Profitabilnost svih sektora i projekata će biti analizirana na osnovu tačnih i ažurnih podataka.

 

Povećanje efikasnosti

- Skraćivanje vremena unosa podataka i manji obim unosa zahteva manje resursa za operativne poslove i samim tim otvara prostor za preusmeravanje resursa koji se mogu investirati u inovacije i rast preduzeća.
- Otvara mogućnosti uvođenja savremenih tehnologija u poslovanju kao što su B2B, B2C, korišćenje kartičnih sistema naplate i sl.
- Servise kao što su slanje SMS poruka i pristup internetu WAP servisima.

Komentari (0)

Trenutno nema komentara na ovu temu ...

Ostavi komentar

Molimo vas da pravilno unesete prikazanu reč.

Zadovoljni Korisnici