Standardne knjigovodstvene usluge > evidencija i obračun osnovnih sredstava

 

Ako i dalje imate problema sa evidencijom osnovnih sredstava, ako ste jedna od onih firmi koja ima mnogo pokretne imovine, ako ne možete da odredite periode održavanja, niste u mogućnosti da uradite kvalitetan popis, onda ste na pravom mestu. SVM - ujedinjena poslovna rešenja u evidenciji i vođenju poslovnih knjiga kod osnovnih sredstava kao knjigovodstvena agencija sa višegodišnjim iskustvom.

 

Neka od pitanja koje su nas pitali su:

 

  1. Kako da pratim kretanje skupih alata koja su mi na više gradilišta ?
  2. Nekoliko radnika vozi iste kamione. Ne mogu da utvrdim pravilno utroške po kamionu?
  3. Kako da evidentiram sva dodatna ulaganja koja sam imao do sada u moj vozni park ?
  4. Prodajem automobil koji je bio kod nas 5 godina. Da li ću imati neku kapitalnu dobit i da li ću morati da platim porez ?
  5. Imamo suviše sitnih osnovnih sredstava, nemoguće je da uradim kvalitetno popis. Da li umete da mi pomognete ?
  6. Čemu služi ta "poreska amortizacija" ?
  7. Kolika mi je amortizacija na plac koji sam kupio pre 3 godine ?

 

Pomoću različitih informacionih tehnologija, kao i svog iskustva, SVM kao knjigovodstvena agencija nudi odgovore na ovakva pitanja, koristeći poslovno informacione sisteme koji im omogućavaju da posao urade brzo i kvaliteteno.

 

U ove knjigovodstvene usluge spadaju:

 

  • Evidencija nabavke osnovnih sredstava
  • Obračun računovodstvene i poreske amortizacije osnovnih sredstava
  • Obračun dodatnih ulaganja u osnovna sredstva
  • Otuđenje osnovnih sredstava
  • Evidencija istorije promena i kartica osnovnih sredstava
  • Knjiženje promena u glavnoj knjizi i pomoćnim analitičkim evidencijama

 

Po dogovoru, moguće su i sledeće aktivnosti:

 

  • Automatizacija procesa popisa osnovnih sredstava na osnovu naročite hardverske opreme
  • Organizacija popisa

 

Evidencija i obračun osnovnih sredstava - cene usluga

 

Cena za računovodstvene usluge vođenja evidencije i obračun osnovnih sredstava koju vam može pružiti naša knjigovodstvena agencija zavisi od nekoliko faktora. Cena zavisi od toga da li se preduzeće nalazi u sistemu PDV-a ili ne, kao i od broja ulaznih i izlaznih faktura za osnovna sredstva, njihovog broja, da li se radi osiguravanje osnovnih sredstava, da li postoje dodatan ulaganja za osnovna sredstva, broja osnovnih sredstava. Takođe na cenu može da utiče i to da li se firma bavi spoljnom trgovinom,tj da li se postoji uvoz osnovnih sredstava. Naravno, cena usluge zavisi i od toga da li je potencijalno preduzeće korisnik još nekih od naših usluga iz paketa ujedinjenih poslovnih rešenja, u kom slučaju se pravi poseban aranžman u zavisnosti od odabranih usluga.

Komentari (0)

Trenutno nema komentara na ovu temu ...

Ostavi komentar

Molimo vas da pravilno unesete prikazanu reč.

Zadovoljni Korisnici